12 aug 2005

Idag är det verkligen skitväder ute!! Det regnar, blåser och är jävligt kallt! :( Jag tycker det ska vara varmt, soligt och ganska vindstilla istället.

 

Jag försov mig imorse och missade min lektion. Men jag läste i boken istället och får väl få tag på Jenny och de i min grupp o höra vad de pysslade med så jag inte blir efter.

 

Igår var det meningen att jag skulle på grillfest hos Kerstin, men jag orkade inte. Det var ca 40 pers hemma hos henne och säkert ganska roligt. Men imorn ska jag på inflyttningsfest hos Anders, Rune och Marianne istället och där blir det nog också roligt :)

 

Är bjuden på middag ikväll av en Australiensare som heter Stuart, men det vet jag inte om jag vågar gå på själv. Och Mette och Lene som skulle bli med mig ligger hemma i 39 graders feber nu de stackarna. Alla blir sjuka utom jag :)

 

Bye..

 

Senare:

Nu har jag varit och ätit asiatmat med Stuart och det var riktigt gott, mätt är jag iaf. Han var inte så farlig heller, men jag orkade inte va med han mer så jag sa att jag skulle träffa en vän :) Haha inte så snällt kanske, men pinsamt o drygt o va med en man knappt träffat förut för länge. Hade inte så stor lust att gå i första taget heller, så nu fick det vara nog. Nu har jag vart social så det räcker för dagen :)

 

Bye..

 

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits