2 aug 2005

Usch vad jag är trött nu.

Har haft lektioner från nio till fyra och jag har ungerfär kapacitet till att koncentrera mig i en kvart. Så detta har varit en hård dag för mig. Har börjat med mitt nya ämne idag, det är en kurs för internationella studenter och handlar om Australien. Kan ju vara roligt när man ändå är här liksom.

Efter skolan stack jag iaf iväg och tränade en timme. Jag har bestämt mig för att bli vig så jag måste stretcha och tänja musklerna en massa och bara det är ett träningspass i sig -puh- Men innan jag gjorde det gick jag bort 200 kcal på fat burning programmet så jag skulle bli lite mjukare.

Nu ska jag bara slappa här framför datorn tills jag ska hem och sova..

Bye..


Kommentarer:
Postat av: naaw

du bara slappar å slappar å tränar

2005-08-03 @ 03:31:35
Postat av: Mamma

Du glömmer väl inte att äta ibland. Låter som Du bara tränar.
Tänk på att träning kräver bränsle i form av mat.
Kram

2005-08-03 @ 07:52:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits