20 aug 2005

Fredag:

Skolan börja 8 så man var uppe vid 6 -trött-

Var en ganska intressant lektion om matintag och näring för ungar. Tyvärr var inte en enda person från min grupp där :/

 

Efter det gick jag hem och gjorde ingenting speciellt på hela dagen faktiskt.

 

Idag:

Har pluggat och försökt komma igång med mina observationer till assignment 1 i early childhood developmental psychology. Men det är så svårt :/ Och jag ska göra fyra stycken, har lyckats med en halv och jag vet inte ens om det är rätt. Kan inte ens maila Sue och fråga om jag kan få en extention som jag skulle få för mailen fungerar inte som den ska. -jobbigt-

 

Annars har jag inte gjort mycket alls idag och orkar inte det heller för jag är trött.

 

Bye..

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits