23 aug 2005

Idag efter jag vart på lektionen i EAB003 så kändes allt verkligen sååå himla meningslöst och jobbigt. Jag har inte en chans i världen att klara tre ämnen på engelska iaf så jag fattar inte vad jag gör här riktigt.


Mitt i allt meningslösa kom Ben i min klass (som jag aldrig pratat med förut) och sa att om jag behöver hjälp med något är han villig att hjälpa mig.

Visst det var ju snällt, och kommer behövas. Men jag kommer iaf inte klara tre ämnen och det är det jag MÅSTE klara för att få mer bidrag av csn senare när jag ska plugga i Sverige annars har man ju knappast råd med det. Vad allt ska vara jobbigt då. -suck-



Nej nu ska jag köpa en "moccachochaholic" eller va den nu hette och sen på mer lektioner.


Bye..

Var på bio med Anders och Rune och kollade på "Batman: Begins" också. Den var inte så bra faktiskt, men nu har jag iaf sett den. Jag längtar tills "Charlie and the chocolate factory" börjar här ja för den ska jag se :) Haha..

Bye..






Kommentarer:
Postat av: Anonym

Tipset att skriva först på svenska och sen försöka översätta är nog inte helt fel...

2005-08-23 @ 08:00:30
Postat av: Anonym

Nej ibland kläcker jag en bra idé eller två :)

2005-08-23 @ 09:06:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits