28 aug 2005

Idag gick jag upp runt tolvtiden, var skönt att sova lite längre för en gångs skull. Gick iaf upp och skrev lite på min "observation assignment" då. Snart är jag iaf färdig med den skiten så då är det bara börja med nästa uppgift antar jag -suck-

Åkte iaf med Johan, Erling och Andreas till Koala Lone Pine Sanctuary =) Det var hur kul som helst att se en massa koalor och klappa och mata kängurus -glad-
Blev dock ihjälskrämd av en stor svart fågel direkt vi kom fram dit, och sen när jag gick in trampade jag nästan på en jätteödla som låg mitt i vägen -hjärtattack nästan- Blev inte rädd för ödlan för den var jättesöt, men att den låg där och jag inte var beredd på det. Helt galet! Kul var det där iaf, och jag ska dit fer gånger och klappa koalor :)
Synd bara att mitt batteri i kameran tog slut nästan direkt jag kom dit :( men några bilder fick jag iaf.. dock en massa suddiga för kameran är skum. Men men..

Bye..


Kommentarer:
Postat av: mattias fran din msn

ser ut som du har haft det hur skoj som helst med djuren dar...ville mest bara saga hej..ha det bra och hoppas du far godkant pa din observation assignement imorn...nu ska jag plugga lite...midterm pa onsdag...hur trakigt som helst...far vall sova pa fredag i stallet nar jag ar ledig(public holiday) whieee...tror bara det e var skola som ar ledig...too bad for you sandrah..hehehe..hej da

2005-08-29 @ 16:08:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits