19 juli 2005

Stress. Idag skulle skolan börja och jag gick upp sju så jag hade gått om tid på mig, trodde jag. Iofs hade jag väl haft det om jag inte glömt plånboken hemma med studentkoret. Slutade iaf med att jag fick springa hem från Wharf Street där jag skulle ta gratisbussen till skolan, och det var ca 3 km. Sen fick jag springa tillbaka igen o hoppa på den för att sen byta till bussen som skulle gå till Kelvin Grove. Jag kom till skolan prick nio när lektionen skulle börja, kutade dit jag skulle vara och inte en käft är där. Det kom en vilsen tjej till som inte fått reda på att vi skulle börja med den kursen nästa vecka ist. Var bara att hoppa på bussen tillbaka igen..

Ja, det är allt intressant som hänt idag hittills och klockan är bara 10.17. Galet.

Bye..

 

Senare:

Har köpt mig en ryggsäck nu så jag kan ha med mig min laptop överallt och mina träningskläder :)

Har även varit på bio och sett Sin City med min norska vän Anders. Filmen sög, men det var roligt att hitta på något iaf.

Bye..


Kommentarer:
Postat av: Mamma

Då behöver Du ju inte träna idag, du har ju redan joggat på motgonen, kram

2005-07-19 @ 08:53:26
Postat av: Therese

Hej!

Hoppas att du har det bra där på andra sidan klotet, här i Sverige har det varit regn de sista dagarna. Njut av din tid!

Kramar

2005-07-23 @ 22:05:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits