20 juli 2005

Nu har jag varit på min allra första föreläsning i Australien och på universitet överhuvudtaget i hela mitt liv. Det var inte så farligt som jag trodde, jag kommer nog grejja detta om jag läser på i boken noga och sitter med ett uppslagsverk eller något. Vi var ca 100 elever i den "klassen" jag hamnade i. Vet inte om man kan kalla det klass eftersom det är samma föreläsning på tre olika campus och man får välja vilket man ska gå till, man tar helt enkelt den tiden som passar bäst in och stämmer överens med det andra man läser. För mig kommer det bli på onsdagar 3-5pm och kursen heter PYB012. Spännande.

Bye..

 

Senare:

Har varit och tränat en timme nu. Gick på ett gångband, det var ganska kul :)

Tänkte köra ett pass efteråt också, men det blev inte så idag tyvärr.

Usch vad det regnar ute nu :/

Bye..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits