26 juli 2005

Bloggen har varit på uppdatering så jag har inte kunnat skriva, men nu ska jag skriva om de dagarna som ramlade bort där..

 

Lördag:

Gjorde ingenting speciellt på hela dagen faktiskt. Kollade mest på film och sen satt jag lite på ett internet café också, men annars ingenting speciellt. Hade faktiskt riktigt tråkigt. Var ensam hemma också för Johan och Andreas stack ner till Surfers på någon fest.

 

Söndag:

Vaknade av att Johan och Andreas kom hem hur tidigt som helst så jag fick byta säng, för jag hade snott Johans under tiden de var borta för han har ett element bredvid den och gardiner för fönstren. Rena lyxrummet. Sen under dagen städade vi lite och var allmänt tråkiga och när vi slutat med det gick jag ner till internet cafét och kollade en sväng. Och sen hände inte mycket mer den dagen.

 

Måndag:

Ingen skola, men jag var uppe ganska tidigt ändå och drog iväg till skolan. Satt framför datorn en stund innan jag gick iväg och tränade Yoga. Ja, det kanske man inte kan tro, men jag var med på Yoga :) Det var ganska jobbigt för jag är inte så vig som jag skulle vilja vara. Men om jag är med varje vecka kanske jag blir lite mer flexibel. Efter det gick jag på ett gångband i 40 minuter och det var skitjobbigt för det var sånt där fat burning program, så rullbandet åkte upp och ner som att det var backar och grejer.  Men mycket bra träning kan jag tro :) Sen gjorde jag inget mer vettigt den dagen än att äta lite kanske o sen satt jag vid internet till skolan stängde.

 

Idag:

Började klockan nio idag med något jobbigt ämne. EAB003 heter kursen och handlar om development psychology om jag fattat det rätt. Vi ska analysera barn och skriva massa uppsatser på flera tusen ord per uppsats. Känns inte som jag kommer klara det, men ämnet verkar roligt annars. Efter det hade jag ett till ämne mellan tolv och tre och det ska jag nog garanterat byta bort. EAB006 handlade om leadership och management som visserligen kan vara ganska kul, men läraren sa att de som aldrig fått betyg under fem brukade få 2 i den här kursen för det är high level english writing som gäller och det kan inte jag. Alltså ska jag försöka byta snarast möjligt!

Det är allt som hänt hittills.

Bye..

 

Nej jag kom på en grej som var ganska ball. Jag såg en albino på skolan förut. En asiat, fast hon hade helt vitt hår, vita ögonfransar och vita ögonbryn. Såg helt läskigt ut så om jag var hon hade jag färgat mitt hår o ögonbrynen och använt mascara.  Men nu är jag inte hon så nu får hon se ut som hon vill och räkna med att folk säkert kommer titta. För det är inte varje dag man ser en albino. Ballt.

Bye..

 


Kommentarer:
Postat av: Soma

Hej Gumman
Hur är allt med dig vännen?
Trivs du nere i australien? är det mycket läxor och så? är människorna schyssta? Skriv snart
Kramar Soma


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits