11 nov 2005

Att bo i Brisbane är som att bo i ett växthus.

Nu har jag beställt flygbiljett till Sydney den 23e November. Gick på 75 dollar bara för att jag flyger 5.30 på morgonen. Helt galet, men jag e inte rik så jag får ta det billigaste helt enkelt.

Sitter i skolan och läser psykologi nu och guuuud vad det är tråkigt att läsa när man inte vill. Jag vill juh vara ute i solen ist. Kommer vara blek när jag kommer hem för jag tappar skinn -illa-

Men nu ska jag fortsätta plugga -tråk-

Bye..

O för alla som undrat så körde jag inte bilen på Fraser Island för man måste vara över 21 för att köra dem. Det var lite tråkigt, men jag klarade mig ändå. Lägger upp en bild på bilen :)

Senare:
Nu har jag, Carro, Kerstin och Rune kollat på en film som heter Knots. Den var inte alls så bra som jag hoppats på, men iaf. Var kul att göra något. Träffade juh Anders också en liten snabbis innan han stack iväg till jobbet, vilket var roligt! Inte sett han på evigheter juh. 

Men nu ska jag och Carro knalla hem till oss igen.. Jag är trött tidigt nu för tiden.

Bye..

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits