13 nov 2005

Igår åkte jag med Anders till Surfers Paradise för vi var bjudna på Gunnars 22årskalas. Vi stannade dock vid Ikea på vägen och vi köpte knäckebröd och kalles kaviar!! Mums vad gott!! Har redan ätit upp all kaviar -snyft- Vi köpte även lite turkisk peppar och gott och blandat att mumsa på. Jag höll nästan på att ta en marabou chokladkaka men jag lyckades styra bort fingrarna från den -duktig-

Festen var väl helt okej, det kom riktigt mycket folk. Jag snackade dock mest med en irländsk tjej som var ganska rolig. De har så skön dialekt!

Idag åkte vi dock hem tidigt från Surfers för jag har min exam imorn. -suck- Men jag har läst massa mycket nu faktiskt, det går riktigt bra att läsa bara man kommer in i det lite och intressant är det faktiskt också. Får se hur detta går, jag hoppas inte på något för det blir bara skit när jag hoppas på saker.

Nej nu ska jag fortsätta plugga..

Bye..

14 dagar tills jag är hemma..


Kommentarer:
Postat av: Morfar

Duktig flicka !
Snart kommer Du hem.
Vilka snygga flickor på bilden, hälsa Carro från Morfar.

2005-11-14 @ 11:23:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits