14 nov 2005

Så nu är jag helt skolfri!! -härligt-
Examen gick inte sådär jättebra, men jag kunde iaf nästan alla frågor som handlade om Developmental Psychology och det är ju alltid något iaf.

Idag har jag annars inte gjort så mycket, betalat min sista hyra, sen satt jag och kollade på när Carro delade ut flyers på "stan". Jo just det, jag handlade lite innan också -heh- Blev en klänning och en t-shirt. Men det var så snyggt juh och satt helt perfekt. Jag borde inte få gå på stan själv!!

Jag och Carro bokade en bil till imorn förut också. Jag, hon och Anders ska åka till Byron Bay och slappa och ha kul tänkte vi innan vi ska hem till kalla Sverige igen -usch- Vi kom på att det blir mkt billigare att hyra en bil och sova i den ist för att åka tåg ner dit och sedan sova på hostel. Så lite smarta är vi iaf även fast det kanske inte är så lyx att sova i en bil. Men det är sånt man får stå ut med när man inte är så rik :)

Nu borde jag sova snart för imorn blir det upp tidigt..

Bye..


Kommentarer:
Postat av: Pappa

Det är tur att du inte är själv på stan alltför ofta.
Ha det bekvämt i bilen :)!

2005-11-14 @ 19:56:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits