21 nov 2005

Idag väckte Carro mig ca halv nio för vi skulle gå iväg till Harcourts (de nya hyresvärdarna). Sarah följde också med. De sa inget vettigt där inte, utan bara att de skulle ringa när Danielle kommit dit igen.

Sen gick jag och Sarah till posten med våra paket vi ska skicka hem. Men KRIS vad dyrt det var.. 142 dollar för mina 10 kg + kartongen. -illa- Jag som är så pank. Fast iofs nu när jag skickat det där har jag inte direkt något mer att betala så jag överlever nog :)

Danielle kom nyss förbi här i huset så jag hann snacka med henne. Jag skulle bara lämna nycklar, email, kontonummer och sådant här på sängen när jag ska dra så skulle de skicka min bond till mig tydligen.
Får väl se hur det blir med det, jag tycker verkligen inte om de nya hyresvärdarna. De är opålitliga och jobbiga.

Jaja, nu ska jag fortsätta packa o städa lite. -tråk-

Bye..


Kommentarer:
Postat av: mamma

Nu är jag hemma igen efter min resa till Wien, nästa vecka passerar ju du där så då vet jag hur det ser ut.
Kram!

2005-11-21 @ 13:37:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits