22 nov 2005

Sådär ja nu har jag flyttat ut ALLA saker från mitt rum. Ska försöka få idioterna som hyresvärdar hit idag så de kan kolla o jag kan få min bond tillbaka! Litar inte på dem så mycket att jag bara skulle dra härifrån o lägga en lapp med allt på sängen. Ikke! Jag ska ha det på papper i min hand minsann..

Får ha alla sakerna hos Anders tills imornbitti, då jag drar. Drar väl iofs runt fyra tiden på morgonen från honom så..

Ska på bio med honom och Row ikväll, som hejdå :/ Vi ska se på Saw 2.
Usch alltså, kommer sakna dem.

Sa hejdå till Carro förut också, hon åkte juh tolv idag mot Melbourne hon -ledsen- Men henne kommer jag garanterat träffa i Sverige sen :)

Nej nu ska jag försöka få tag på den där Danielle.

Bye..



Kommentarer:
Postat av: MOrmor

Bra Sandra, stå på dig, attdu ska ha pengarna!!!

2005-11-22 @ 12:11:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits