24 nov 2005

Nu är jag i Sydney. Flygresan gick jättebra även om det var lite struligt på flygplatsen då jag hade för mycket i mitt handbagage så jag fick packa om. Fick även en "heavy" lapp på min resväska! Den är TUNG! -haha-

Nu är jag iaf här. Gårdagen sov jag nästan bort för jag hade inte sovit en sekund natten innan. Gick ut med Åsas hund Ajax tre gånger också, sååå söt vovve :)

Idag har jag vart med Stina på massa ärenden på stan i Manly och på något shoppingcenter inte alltför långt bort härifrån där vi är nu!

Imorn blir det nog att dra in till city och spana in operahuset och sånna grejjer!

Hemma snart.. :/

Bye..


Just det.. Jag ringde till hyresvärdarna igår när jag var klar så de kunde titta. Men det vägrade de göra o den där jävla Danielle slängde på luren i örat på mig. Hon lovade att kontakta mig inom 24 timmar när jag lämnat rummet.. Har inte hört ett ord av henne än. Liksom jag SKA ha mina pengar!! Får nog ringa den idioten senare tror jag..




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits