11 okt 2005

Gick minsann upp klockan nio som planerat, jag är duktig!
Sprang 2,3km och gick 1,7km så det blev iaf fyra sammanlagt idag i streck, sen körde jag lite styrka innan jag var med på stretchingklass som var en timme lång. Ska jag nog fortsätta med. Var riktigt jobbigt, men jag vill bli lite mer flexibel faktiskt :)

Var på sista lektionen i Australienämnet idag, nästa vecka är det exam sen slipper jag det någe mer!

Nyss var jag och kollade på "The 40 year old virgin" med Anders och Row. De höll på att skratta ihjäl sig där inne på bion juh, men jag tyckte inte den var riktigt så kul faktiskt. Men den dög allt!!

23.00: 24,8 härligt varma grader ute! Det ni!! hah!

Nu ska jag dock sova..

Bye..

Kommentarer:
Postat av: marcus

förstår inte hur man stretchar i en timme :O verkar dö länge, men du kommer väl vara vig som en katt nu när du kommer hem :) Själv glömmer jag ju alltid det, så jag kommer väl vara kutryggig och stel som en bräda jag :)

Höhö vi hade faktiskt 23 grader här idag så jag blir ej imponerad ;) fast iof var det kanske NÅGON grad kallare vid 23, men jag hänger mig fast vid den lilla värmen vi får i vårt karga vinterland ;)

Du får kolla på lemony snicket och pirates(höhö) med mig istället, de verkar softa iaf :)

saknar dig.

2005-10-12 @ 02:20:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits