13 okt 2005

Idag tog jag mig lite sovmorgon, det var härligt!
Efter det gjorde jag faktiskt hela fem av de tio quiz som vi ska ha gjort klart i psykologin till slutet av oktober. Sen skickade jag ett mail om min "plan" inför uppsatsen om ätstörningar. -duktig-

Har även shoppat idag -wiiee- Köpte två par byxor, en kjol och ett linne och ändå blev det inte över 1000 kronor! Helt otroligt! I Sverige hade det där gått på minst 1500 spänn! Men nu har jag iaf lite mer kläder och nöjd är jag med dem med :)

Efter det så åt jag mat i skolan, men det var så fett så jag gick ner till gymmet och gick fem kilometer innan aeroboxingen. -Inte illa- Som faktiskt Anders var med och joinade idag! Det var kul att känna någon annan som var med för en gångs skull. Row brukade gå på onsdagarna, men han e inte där så ofta längre :/

That's my day so far..

Bye..

Senare:
Nu vräker regnet ner här och åska har det gjort också. Men det är nog bra för alla växter och sådant, är så himla torrt här annars och man måste snåla med vattnet. Men nu löser det nog sig så mycket som det regnar här.. Helt galet.

Bye..

Kommentarer:
Postat av: Anette

Hej gumman! Tack för kortet (jättekul att få))du verkar ha det bra, varmt och skönt. Läser din blogg varje dag och tycker att du är duktig, men jag kan aldrig tänka mig att du behöver träna så mycket som du gör, hur orkar du? KRAMAR (F)

2005-10-13 @ 18:42:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits