21 okt 2005

Jaha då var man dyngsur då!! Gick verkligen att krama vatten ur mina kläder, så jag var tvungen att hänga dem i duschen! Fy vad trött jag är på detta skitväder! Jag trodde det var Australien jag flyttat till och inte England!

Idag har jag iaf lämnat in min uppsats och gått till och från skolan. Till skolan gick det bra att gå för då regna det inte så mycket, inte första 100 meterna på hemvägen heller! Men sen öppnade juh himlen sig och bara vräkte ner vatten! -usch-

Nu är detta inte en torr världsdel längre. Det var liksom en flod nerför backen här bredvid.
Är bara 21 grader ute också så man har fått dra fram jeansen och jackan igen -sucka- Jag som trodde den härliga värmen som nästan va för varm skulle hålla i sig. Jag lovar att inte klaga mer om den kommer tillbaka, då ska jag bara njuta och svettas med glädje -haha-

Nu ska jag lägga mig och sova för man kan ändå inte göra något vettigt i skitvädret!

Bye..

Yeeeaay!! Nu när jag vaknade är det SOL!! Wiiiee! =)
Enligt Anders ska det bli sol hela helgen och 30+. Jag hoppas på det han säger än det Kerstin sa om stormen. Nu ska jag ut o känna på värmen.

Bye..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits