3 okt 2005

Önskar jag hade bott på detta nya stället från början faktiskt. Men men.. Nu gör jag det iaf och första natten gick perfekt förutom att man vaknade en miljon gånger av värmeslag typ. Men jag har en egen takfläkt nu!

Det är så fruktansvärt varmt här nu! Helt galet, men jag ska inte klaga inte, för det är härligt också och jag behöver lite färg innan jag kommer hem. Katastrof om jag kommer hem och är blek!

Ska snart iväg och säga upp EAB003. Kursen är jättekul, men jag pallar inte med och klarar den inte iaf så dåligt jag fick sist när jag kämpa som bara den.  Jag är kass!

Bye..


Kommentarer:
Postat av: mamma

Klart att Du inte är kass, men det är tufft, bara att kämpa.

2005-10-03 @ 08:26:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits