7 okt 2005

My first day without chocolate. So far so good.
Nu ska jag inte äta någon mer choklad tills jag är hemma igen -bestämma- Nu när jag sagt det offentligt till alla som läser på denna bloggen måste jag hålla det, annars är jag en loser. Det vill jag ju inte vara! -såh-

Chipsen börjar jag nog sluta med till nya veckan istället ^^ De är juh SÅ goda. Redrock Deli chips är nog det godaste som finns. De är riktigt knapriga och sen har de chili sourcream smak! Inga fel där inte.

Aeroboxingen igår var förresten lite annorlunda. Vi gjorde inte cirkelträning som vanligt. Utan denna gången var vi i par och fick massa jobbiga övningar istället. Jag brukar inte svettas så mycket faktiskt, men denna gången fick till och med jag känna på det och såg ut som jag jobbat riktigt hårt!

Imorn bär det av till water world, ska nog bli kul. Fast jag vill ha en ny bikini, jag ser ut som en tönt i min.

Ska nog börja ta tag i min uppsats om eating disorders på söndag med. Får jag inte bra på den så lär jag inte få bra på något! 2500 ord ska den vara på, lite jobbigt, men det går nog att skrapa ihop.

Bye bye..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits