13 sep 2005

Idag fick jag tillbaka min observation assignment som jag slet så med. Den gick helt åt helvete :( Kommer inte få något bra betyg i något här nere, men men.. Har iaf varit här! Det e det inte alla som har! Hah!

Har varit på min tisdagsbio med Anders nu också. Vi såg på "Wallace and Gromit - the were-rabbit". Den var lite B faktiskt, men kortfilmen om pingvinerna som var innan vägde upp allt helt klart! =)
Har märkt att det e samma personer som går på tisdagsbion faktiskt, eller ja iaf tre internationella studenter till som alltid är där :) Två fransmän och en tysk tror jag han är. Lattjo.

Nej nu ska jag sova..

Bye..


Kommentarer:
Postat av: mamma

Sorry, har Du möjlighet att skriva om din observation assignment, och lämna in för ny bedömning? I sverige har man ju möjlighet att lämna in igen, har jag för mej. I alla fall var det så på den universitets kursen jag gick förra året, man hade en viss tid på sig att lämna in igen. Kram

2005-09-13 @ 16:49:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits