19 sep 2005

Wooaa vad synd att jag inte hade med mig min kamera när jag gick till skolan idag =/ För först såg jag en possum eller vad de heter, den låg nedanför ett träd bara 10 cm från mig, såååå himla söt :) en sån vill jag ha. Fast den såg lite förvirrad ut faktiskt, och jag tror den var törstig hehe.
Sen när jag lyckades slita mig från den sötnosen så såg jag en STOR ödla komma springandes, men den verkade tänka att om den stod alledeles stilla och inte titta på mig så såg jag den inte. Vilken idiot, för den stannade juh mitt framför mig haha.  Men en sådan har jag redan en bild på som jag kanske kan lägga upp när jag kommer hem. För det var en likadan som jag höll på att trampa på när jag var på koala/känguru parken.

Ska förresten titta på ett nytt boende sen idag också för jag pallar inte bo med de två IDIOTERNA som jag bor med. Jag verkligen hatar dem.

Well..

Bye..

Nu har jag varit och kollat på där jag kanske ska få bo istället, det är Hanna och jag som ska byta ställe isf. För konstigt nog tycker hon de jag bor med verkar snälla. Klart jag inte säger emot, för jag vill juh här ifrån :) haha. Det e mer som ett elevhem faktiskt, man har sitt eget lilla rum, men det bor 14 personer i samma hus. Men det verkar helt okej iaf och är dessutom billigare än detta!! Hon skulle prata med sin landlord lite senare så vi kanske kan fixa detta så fort som möjligt -hoppas-

Bye..




Kommentarer:
Postat av: mamma

Hoppas verkligen att bo bytet kommer att funka!!
Kram

2005-09-19 @ 13:01:07
Postat av: Anonym

håller tummarna för att det löser sig med bytet

2005-09-19 @ 15:19:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits