2 sep 2005

Igår var första dagen på våren här och det var nästan 30 grader varmt ute :) -härligt-
Idag var det minst lika varmt, känns att det går åt rätt håll iaf.

Idag hade jag min första presentation, 30 min presentation inför klassen. Men som tur var var vi fyra personer så vi delade upp det. Var skitnervös, men äsch läraren tyckte vi va jätteduktiga ;) Tur att vi gick först, för den andra gruppen var MYCKET bättre än oss. Hade vi gått nummer två hade läraren sagt att vi var skit och inte gett oss beröm alls :P hehe. Man får vara lite smart ibland, och nu kunde man ju faktiskt koncentrera sig och lyssna på den andra gruppen ist för att vara nervös för att man snart skulle upp där själv.

Jaja, annars har jag inte gjort mycket. Bara pluggat lite i boken, mid-term exam på onsdag :( Kommer gå rakt åt skogen alltså. Men men..

Bye..


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Kul att det gick bra med presentationen.

2005-09-02 @ 18:06:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits