20 sep 2005

Idag var jag i skolan som vanligt. Skulle ju egentligen haft min presentation idag, men Elodie som hon heter är fortfarande spårlöst försvunnen. Så nu fick jag hamna med två andra, en svensk/tysk och en amerikansk. De gick i den andra gruppen så jag får försöka komma ihåg det om två veckor när jag ska dit hehe :) Blir nog bra iaf..

Har även varit på Hannas födelsedagsmiddag nu. Vi var ca 20 personer på den faktiskt så det kom en del :) Men fan vad mätt jag är nu, mår verkligen illa alltså. Inte bra inte.
6 av tjejerna som var där och två av killarna drar till Fiji imorgon -avis- eller killarna åker på fredag men tjejerna imorn. Jag vill också dit!! Men men.. livet e inte rättvist.. hehe..

Bye..

Kommentarer:
Postat av: marcus

Hoppas hon dyker upp snart och mår bra iaf.
Du kommer klarar presentationen perfekt.

saknar dig.

2005-09-26 @ 00:47:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits