27 sep 2005

Wohoo! Idag har jag faktiskt gjort någonting.
Jag gick upp halv elva, vilket är rekordtidigt för mig på länge hehe. Sen gick jag ner till skolan och satt i solen och väntade på Jesse som var ca 20 min försenad för han missade bussen och fick gå till skolan. Men det gjorde ingenting för mig, inte direkt som jag var stressad att göra någonting annat. Vi jobbade iaf på våran presentation som verkar bli ganska okej faktiskt. Vi råkade iaf sitta där i fyra timmar och jobba med den, men våra magar påminde oss om att vi suttit där ganska länge. Vi gick iväg till subway och tog oss en varsin macka. Hon tanten som vi beställde av hade verkligen så svårt för att fatta att vi skulle betala var för sig. Vi sa det säkert minst fem gånger men ändå fattade hon inte det, så det slutade med att jag betalade allting. Så vi var tvugna att leta efter en bankomat efter vi ätit så jag fick mina pengar tillbaka.
Det tog typ hela dagen detta, men iaf, det var roligt att göra någonting annat för en gångs skull =)

Btw, jag har hållt i ett par Slipknot skor!!! =) De var säkert minst 9 storlekar förstora, men iaf. Snygga var de juh!

Sen har jag kommit på att när man närmar sig gatan där jag bor så stinker det piss överallt, vilket är ganska äckligt! Tur att jag ska flytta.. Imorn faktiskt!

Bye..

Senare:
Nu har det blivit lite ändring i planerna här. Anders och Rune hade tydligen kommit hem idag ist, så nu ska jag iväg med Anders till Stradbroke Island imorgon. Vi åker dock tåg nu istället för hans motorcykel skulle kollas på fredag :) Men det blir nog billigare och bekvämare för mig hehe, så nu kan jag sova på tåget -skönt- Vi ska möta upp John och company som är där borta också. Nu hoppas jag på fint väder så jag kan få lite färg, det behövs.

Angående min flytt blir den förskjuten tills på torsdag/fredag nu då, men det gör ingenting iom att jag inte är hemma iaf.

Godnatt!

Bye..


Kommentarer:
Postat av: mamma

Lycka till med flytten i morgon, håller tummarna för att allt går bra.

2005-09-27 @ 11:19:56
Postat av: marcus

ha det skoj på din lilla semester till ön imorn. Gör nu inget dumt :P

2005-09-27 @ 14:17:41
Postat av: marcus

saknar dig.

2005-09-27 @ 14:20:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits