3 sep 2005

Idag har jag hängt med Johan, Andreas, Erling och Hanna till stranden och solat hela dagen =) Hur varmt och skönt som helst, blåste dock lite men vi hitta en liten grop att ligga i där det var ganska vindstilla :) Alla ser ut som kräftor nu, men men lite färg är ju aldrig fel iaf :)

Nyss var det flyguppvisning och 30 min fyrverkeri här också, jag orka inte gå dit eftersom vi kom hem så sent från stranden, men jag kolla lite från balkongen och det var fint värre :)

För övrigt:
Om ni kommenterar min blogg, var snäll och skriv dit erat namn.
Tack!

Bye..


Kommentarer:
Postat av: mitt namn

stackars dig som brände dig så mkt.. men du måste börja använda starkare solskärm.. Du kan bränna dig och det är ju jätte farligt :S

2005-09-04 @ 09:19:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits