Återupptagning

Nu blir det återupptagning av den här bloggen istället då den har ett mycket bättre namn. Det som tidigare skrivits om i denna bloggen är min resa till Australien och då jag bodde och studerade där, men eftersom jag inte längre gör det så skriver jag om något annat nu.
Nu kommer jag skriva om mitt liv som småbarnsmamma, tankar och funderingar, vardagen och hur livet allmänt lunkar på. Blir säkert en hel del mer flum än så.

image31

Här är grabben som säkerligen kommer vara huvudperson på bloggen hädanefter. Det är min son Devin som föddes 11/11-07 på beräknat datum. Han är verkligen mitt allt och förgyller mitt liv. Innan han kom var jag en pessimistisk tråkmåns, vilket jag inte längre tycker att jag är.. men det kanske andra tycker eftersom jag mest gör bebissaker nu, pratar bebis, tänker bebis.. and so on. Men då får det vara så.

I alla fall så är jag 22 år för tillfället, vill inte bli äldre även fast jag juh heller inte har lust att dö som förmodligen är det enda som hämmar åldrande. Så åren får väl rulla på då.. Jag hade tänkt utbilda mig till förkolelärare, men nu med ett eget barn känns det inte så kul längre att ta hand om andras ungar, så får se vad jag hittar på. Har ingen lust att plugga och inte jobba heller.. Får skaffa fler barn och vinna på triss.

Ja nu vet ni iaf lite om mig, ni som inte tidigare visste allt dvs.

Skriver mer lite senare, nu har jag en son som kräver lite attention.

//Sandrah

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits