Babyrytmik

Imorse var man som en zombie när man klev upp ur sängen, hade inte sovit nästan något alls. Tog en dusch för att inte se helt död ut eftersom vi skulle ner till babyrytmiken. Tog promenad dit för nu vill jag faktiskt inte se såhär fet ut, så måste gå minst en timme om dagen på ett ungefär i alla fall.
Var många där idag, men nästan ingen av barnen var så intresserad av rytmiken. Gick ändå.

Marie och jag tog oss en tur till café paus efteråt för att äta frukost eftersom ingen av oss ätit det. Var jättetrevligt och gott. Följde med henne hem sen för här hemma låg juh David och sov som en stock så ville inte störa. Devin och Neo var söta och busiga som vanligt.

Jag vet inte hur jag ska göra med en sak, men det ordnar sig säkert som med det mesta.


Grattis morfar på 75 årsdagen idag!!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Veronica

Har det hänt något? Vad är det som du inte vet vad du ska göra med?

2008-04-14 @ 19:10:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits