BVC

Min lilla plutt är ingen plutt längre. Var till bvc idag för att mäta, väga och så skulle han få sin andra vaccinationsspruta också. Han är numera 67 cm lång och väger 7260 gram, stor kille. Han är lite över på längden nu och lite under på vikten, men han växer som han ska ändå så barnmorskan tyckte allt såg finfint ut. Devin sa som vanligt inte ett knyst när han fick sprutan, tur det, för hade han börjat gråta så hade nog jag det också. Jag gillar verkligen inte sprutor. -usch-

Vi gick dit och tillbaka så nu är jag om möjligt ännu tröttare än jag var innan. Men det var iaf skönt med en promenad.

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

växer så de knakar killen . härligt! och jätteskönt att han tar sprutorna så bra

Postat av: Ritha

Joline sitter själv. Om man sitter brevid och fångar henne när hon faller som en fura, hihi. Men hon kan sitta.
Kan Devin?? Stora grabben...

2008-04-15 @ 17:08:02
URL: http://rijo.blogg.se
Postat av: Ritha

Hihi. Joline vägde 7240 idag. När hon är en månad äldre än Devin... och en cm kortare.... Kramis

2008-04-16 @ 22:37:48
URL: http://rijo.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits