GAAAH

Inte lite trött jag är på all denna jävla bebis-tävlan som det verkar vara hela tiden fast att alla påstår att det inte alls är det. Min bebis är bäst! Allt pekar på att man ska få ut det budskapet hela tiden, fast så "tyst" som möjligt så ingen annan vet att det är för att "tävla" och skryta som fan inför alla andra som inte har så tidiga barn eller whatever det nu kan vara frågan om. Jag orkar inte med. Jag orkar verkligen inte höra massa jävla idiotkommentarer och folk som märker ord. Spelar fan ingen roll vad någon säger till mig så kommer jag ändå tycka att min son är bäst!! Även om din unge kan springa, hoppa, krypa, göra volter redan när den är 3 månader gammal. Imponerar mig inte så värst faktiskt, det är vad min unge kan och lär sig som imponerar mest på mig.

Tack och hej.

//S

Kommentarer:
Postat av: Lena N

Och alla de andra mammorna tänker precis samma sak om sina barn och är säkerligen lika trött på andra som tjatar om sitt barn då det bara är deras barn som räknas för dem. Det är sådant man får stå ut med, om du vill berätta om ditt barns framsteg så får man räkna med att andra vill berätta om sina barns framsteg och vara stolta över de.
Jag har tre barn och man är lika stolt för varje barn man har. Och alla barn är olika, när ett barn är bra på något kan det vara sämre på något annat, Och tvärtom.
Så om du inte vill höra andra skryta om sitt barn, kanske du inte heller ska skryta om ditt eget?

2008-04-24 @ 08:00:53
Postat av: Marie

håller faktiskt med lena lite. andra mammor tänker precis likadant om sina barn. fast jag vill inte se de som skryt. när jag berättar om neo så är de inte för att skryta jag berättar för att jag är såå otroligt stolt över min undebara son. Allt som är självklart för andra barn är inte lika självklart för neo. Så de är inte skryt bara otroligt stolthet

Postat av: Helena

Håller helt med i det Lena säger. Om du inte vill att andra ska skryta och prata om sina barn så ska du inte skryta över ditt eget heller. För i varje moders ögon är ju det egna barnet det bästa och mest perfekta. Så det där inlägget tyckte jag var rätt kränkande mot andra föräldrar.

2008-04-24 @ 17:35:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits