Jag undrar jag..

Varför funderar man så mycket? Kan man inte bara låta allt vara och ta det som det kommer? Nej, man måste tänka en miljon gånger innan dess och ändå bli besviken även fast man förberett sig på det värsta. Ja, det är allt lite konstigt. Men vad är inte det? Lite svårt iaf att bara se förbi på när det är en så stor grej.

Nyss slapp jag iaf fundera för ett tag för jag tog Devin som var i pyjamas och åkte över till Marie och Neo för att umgås en liten stund innan läggdags. Devin och Neo var jätteglada och drog lite skämt på bebisspråk för varandra för de skrattade iaf, medan jag och Marie mest satt som frågetecken. Fusk att de har ett hemligt språk juh. Kul att komma iväg lite när David ändå inte är hemma istället för att sitta här och uggla.

Devin somnade precis och jag funderar starkt på att göra detsamma.

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

de va trevligt. man kan ju inte sitta själv på en lördag kväll heller. va är de som du funderar på så mycke?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits