Kevin & Devin

Igår var jag som jag skrev iväg och träffade Elin och hennes två söta barn. Aldrig träffat henne förut så det var verkligen jättekul :) Vi fikade lite på café paus sen gick vi till leksaksaffären för att köpa en gåstol till hennes son Kevin och sen hamnade vi hemma hos henne bland hundarna. Jag tyckte iaf det var jätteroligt och det verkade Devin också tycka för han var jätteglad hela tiden och när vi åkte hem skrattade han som en tok som ni kan se på videon. Hoppas det blir fler gånger, aldrig fel med nya vänner.

image46
Kevin & Devin

Blev käk från china garden igår också för vi orkade inte laga mat som vanligt. Usch va jag hatar att laga mat >_< Jag måste fan lära mig tycka det är kul annars kommer man ju bli fet som en ballong. Men jag har ingen fantasi när det gäller matlagning, jag vet inte vad man kan laga för något och det blir inte så kul med samma mat varje dag. Jag har massa kokböcker men det är juh bara massa recept med kött och grejer, eller om det är vegetariskt så är det så mycket konstiga ingredienser i som jag aldrig ens hört talas om. -suck- Kanske borde anmäla mig till en vegetarisk matlagningskurs, men det lär juh inte ska finnas i denna hålan haha.

Well well..

//S

Kommentarer:
Postat av: cathrin

söta!
Jag är sämst på matlagning :P

Postat av: Marie

finns inte ens mic på vår kamera så de går inte att filma med ljud helt värdelöst:P

2008-04-26 @ 17:24:33
URL: http://sezzan85.blogg.se
Postat av: cathrin

svar: haha ja det hade jag också gjort :) klippte naglarna när jag lostnat från limmet :)

2008-04-27 @ 09:30:21
URL: http://cathriny.blogg.se
Postat av: Becca

Åh vad gott med kinamat :D Kommer ner och äter med dig ^^

2008-04-27 @ 11:02:47
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88
Postat av: Sofi

Du kan nog hitta en massa vegetariskt på internet skulle jag tror va? plus att du kanske kan laga "köttmat" fast använda typ sojakorv och sådär... Jag hatar också och laga mat annars, så vi är två. Kraaaaaam!! snart kommer jag hem och har sommarlov, då får vi promenera lite!

2008-04-27 @ 15:19:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits