Missförstånd?

Nu börjar jag snart tro att folk börjar missförstå mig med flit?
I alla fall så lyssnar jag gärna på när andra folks bebisar gör sina framsteg och blir glad över det, men jag vill inte höra saker som "kan inte din unge sitta än, det har min kunnat sen den var tre veckor" och liknande saker. För jag vet att alla barn är olika och utvecklas olika men är i stort sett oftast lika bra i slutändan i alla fall.
Jag är stolt över mitt barn och hans framsteg och kommer såklart fortsätta skriva om det, och jag vill gärna höra om andra barns framsteg också, men inte på ett nedvärderande sätt. Det var så jag menade.

//S

Kommentarer:
Postat av: maria

Förstår vad du menar, man kan ju inte jämföra barn, alla utvecklas helt olika. Och om dom är tidiga med en sak är de oftast sena med en annan sak så det spelar ju egentligen inte någon roll. Förr eller senare lär de sig ju alla de där sakerna, sitta, krypa, gå osv.

Postat av: Hanna

jag håller med ovanstående inlägg, oftast så är ett barn snabbt på en sak och sen med något annat.. går ju verkligen inte att jämföra.. o man blir ju lika stolt över sin bebis när de än väljer att klara av saker =)..Algot satt ju ex. jättetidigt, men kommer nog väldigt sent förstå hur man kryper.. jag tror han väljer en annan teknik, för han vill helt enkelt inte stå på knäna..han tar ju sig framåt på fötterna istället.. =) hihi

2008-04-24 @ 10:59:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits