Tråkigt

Det är jättefint väder och fåglarna kvittrar, men jag har skittråkigt. Känner nästan inte för att gå ut bara för det är så tråkigt att vara ute själv. Visst, Devin är ju självklart med mig ut, men ändå.. Ingen som jag kan prata med och ha ett normalt samtal med.
Tycker det bor lite dåligt med folk i den här stan som man kan umgås med. Känner typ inte en kotte, speciellt inte i samma sits som man själv är i. -tråk-
Just för sekunden känns det som jag bara vill bort härifrån igen, långt bort där man kan börja om på nytt.

//S

Kommentarer:
Postat av: Veronica

Det är samma här. Jag känner inte heller en kotte. Skit tråkigt. Så nu tycker jag att du tar och flyttar ner hit så vi kan umgås lite.. =P

2008-04-18 @ 15:15:18
Postat av: malin

du får flytta hit ;D

2008-04-18 @ 18:43:48
Postat av: Marie

förstår väl om du inte vill vara med mig och prata med mig. men jag finns här i alla fall


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits