Tröttheten tar över

Så sjukt trött nu för tiden, skulle troligen kunna sova hela dagen om jag fick. Är det inte nu på våren man ska vara pigg, glad och kär och sånt dära? Jag är bara sååå trött. Helt förstörd nästan och det beror inte på att jag är småbarnsmamma för Devin han sover som en stock på natten. Det gör dock inte jag för jag bara drömmer massa konstigheter och är så varm så bara vrider och vänder på mig. Det är faktiskt jättejobbigt, för jag är ju trött och vill egentligen sova. Vad ska man göra åt saken!? Bara vänta på den här perioden ska gå över? Jag vill ju inte ta sömnpiller eller något sånt läskigt, nej usch.
En promenad på en timme nyss gjorde mig iaf lite piggare.

Nu ska jag leka med min son.

//S


Kommentarer:
Postat av: Becca

Men kom upp till dess då ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits