Graviditetlista

När fick du reda på att du var gravid? I början på mars -07
Blev det en chock? Nej det blev det inte eftersom det var planerat
Hur gammal var du? 21
Hade du mycket halsbränna? Nej, knappt någon alls
Spydde du mycket? Nej inte en enda gång förrän på förlossningen
Hade du mycket foglossning? Inte mycket kanske, men så det räckte
Ditt sf mått som störst? 36 cm
Har du fått bristningar? Mest på höfterna, rumpan och låren
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Pojke på en gång, men vid rutin-UL sa de att det var en tjej, men sen på 3D-ul visade det sig att det minsann var en pojke iaf
Vad hoppades du på? Ett friskt barn
Gick du över tiden? Nej, fick på bf
Födde du för tidigt? Nej, fick på bf
Hur var förlossningen? Långdragen och knappt någon smärtlindring
Blev du sydd? Japps, vet dock inte hur många stygn
Dragen med sugklocka? Ja
Hur många var inne i förlossningsrummet? Tre stycken förutom jag och David, tror jag
Hade du någon nära med dig? Ja, barnets far
Vilket BB födde du på? Karlskoga BB
Hur stor var bebisen? 3875 gram och 49 cm lång
Blev det en pojke eller flicka? Pojke
Vad fick den heta? Devin
Var allting värt det? Absolut, även fast jag direkt efter sa att jag aldrig mer ville ha några fler barn

//S

Kommentarer:
Postat av: Nina

Han kom 9 veckor tidigt pga. att jag fick havandeskapsförgiftning och mina njurar och lever var nästan sekunder från att lägga av. Så det blev ett planterat akutsnitt morgonen efter jag kom in.

2008-08-15 @ 18:44:57
Postat av: Sara

Vill du ha fler barn nu då? :) såhär när det gått ett tag? :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits