Monster

Usch vilket monster jag var imorse när Devin vaknade klocka tjugo över fem! Jag var inte det minsta glad kan jag lova och ungen vägrade ju somna om. Jag var så trött så jag bara ville grina >_< Gjorde lite ersättning som jag gav honom iaf och sen smög jag ut därifrån, dröjde inte många minuter förrän man hörde UÄÄÄÄÄ där inifrån igen -suck- Gick dit och la ner honom igen och gav honom en napp i munnen samt en i varsin hand, han älskar att pilla på dem.. Jag gick och la mig igen och var nästintill gråtfärdig.. men han somnade om!!!! YAAAAY!! Sov till kvart över åtta och det är inte helt illa. Drömde massa svinsjuka drömmar gjorde jag också..


Mammas lilla tröttis igårkväll.

//S

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-27 @ 10:21:13
Postat av: Zandra

jaa fy när de vaknar så tidigt ,då vill man fan bara dö asg

2008-08-27 @ 14:03:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits