Sanningens ögonblick

Utvalda frågor från "Sanningens Ögonblick" .. Här finns ingen lögndetektor, men va ärlig ändå.

Kan dina vänner lita på att du behåller en hemlighet? Ja, det kan de
Om du vann en stor summa pengar, skulle du dela med dej till dina vänner då? Beror på hur stor summa pengar, men klart jag inte hade varit snål
Har du någon gång snokat i en kompis handväska? Mina kompisar brukar inte ha någon handväska, men skötväska
Händer det att du köper kläder som du egentligen inte har råd med? Nja, inte direkt ofta iaf
Är du rädd för att du ska se ut som din mamma när du blir äldre? Ja, det är jag verkligen
Har du lämnat en kompis på krogen och smugit hem med en kille? Ja, det har nog hänt
Tvättar du alltid händerna efter du varit på toaletten? Ja självklart
Har du brist på toapapper någon gång torkat dig med en gästhandduk? Nej det tror jag inte
Har du någongång satt in en kontaktannons? Nepp
Har du haft sex med en kompis pojkvän? Men nej!!
Har du någonsin känt dig sexuellt attraherad av en tjejkompis? Nae, fast det finns ju sjukt snygga tjejer ändå
Har du haft sex med fler än två män på en dag? Ne, lite slampigt
Skulle du kunna donera en njure för att rädda din mamma? Ja, det skulle jag om jag vågade
Har du haft sex med en av samma kön? Nej
Anser du att du är bra i sängen? Klart
Har du någongång haft snuskiga fantasier om en kompis pappa? Haha nej!!
Har du tagit droger under dom senaste 6 månaderna? Nej
Har du nångång medvetet repat en bil? Nej
Har du någonsin skällt ut någon för att personen kört dina kläder i fel tvättprogram? Ja flera stycken
Har du i vuxen ålder gråtit när du sett en tecknad film? Ja, här är det översvämning ofta
Är du avundsjuk på någon av dina vänners kroppar? Det finns mångas kroppar jag är avundsjuk på, men de flesta har inte fått barn, så jag får tänka så
Har du snokat i någon av dina vänners föräldrars privata lådor? Vet inte, kanske någon gång
Har du roligare utan din flickvän/pojkvän när du går ut på krogen?Jag brukar inte tycka krogen är speciellt kul överhuvudtaget längre
Gillar du din bästa väns föräldrar? Har ingen bästa vän
Har du någongång lurat din kompis på pengar? Nej
Finns det något som dina vänner borde få veta, men som du inte vågar säga? Ja eller nej.. vet inte
Brukar du jämföra din killes kropp med andras på badstranden? Nej inte jämföra direkt, mer konstatera
Har du tjuvläst din killes mail eller sms? Haha jaa
Har du som vuxen någon gång låst in dig på toaletten och vägrat komma ut? Jepp
Har du någongång skällt ut en lapplisa? Nej
Om du hittade en stor summa pengar på gatan, hade du lämnat det till polisen då? Beror på hur stor summa
Skulle du polisanmäla din vän om hon gjorde ett allvarligt brott? Ja, om det var riktigt allvarligt

Jag utmanar alla som VÅGAR att göra denna!

Kommentarer:
Postat av: sara

jag vågar men du kommer få en chock av svaren =)

Postat av: Hardin

Jag har alltid snuskiga fantasier om Lunds mamma :)

2008-08-20 @ 14:44:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits