Fan va folk!

Usch vad folk det var förut när vi kom till Bergvik. Fanns knappt ens en parkeringsplats, och där är det mååånga platser vill jag lova. Jag blev ju trött bara jag såg alla människor där så det blev verkligen inget shoppande! Tänker ju inte stå i kö hur länge som helst för att få liite billigare än vanligt, nej tack. Gamar är vad folk är! ;)

Jag lämnade iaf in min telefon på Siba där det var smetfullt med folk och knappt några som jobbade i kassorna ens. Stört! Kön var ju hur lång som helst och det var TVÅ som var i kassan. Hur tänker dom? Iaf slapp jag stå i den för jag skulle ju till servicedisken och där var det bara en framför mig.. lite mer rimligt än typ 45. Sen i kassan skulle jag bara lämna en lapp, men det trängde jag mig för att göra. Vägra kö om man inte ens ska köpa något!

På IKEA kollade vi lite på madrasser, men det var ju inte direkt lite folk där heller så jag orkade inte engagera mig så mycket. Blev alltså ingenting köpt förutom några dricksglas och ljus. Gick i snabbkassan eftersom vi hade så få grejer.. tur det!

Blev pizza/salladsrulle hemma hos Davids mamma sen när vi kom hem igen. Köpte med till dem på vägen dit. Devin blev jätteglad när vi kom och fick pussar och kramar. Gullunge!

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits