Husvisningen

Var ju på husvisning idag som jag skrev tidigare att vi skulle på.
Det var verkligen ett underbart fint hus och jag skulle nog trivas toppen där, men just nu lite väl stort och lite väl dyrt för vår del -suck- Synd man inte är rik alltså =/ Var 7 rum och kök och istortsett allting var nyrenoverat. Fanns bastu, altan, två balkonger, braskamin, dubbelgarage, barnvänlig gård med mera, med mera. JAG VILL HA! Men nu måste jag ju vara lite realistisk och inse att jag inte kan få allt som jag vill (tyvärr).. dessutom skulle budgivningen starta och avslutas imorgon och vi har inte ens pratat med en bank, så lite kort varsel där då. Kommer väl fler hus så småningom antar jag.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

va synd. mycket kan man själv fixam till lite då och då...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits