Inte mycket sömn

Usch vilken hemsk natt. För det första hade jag tänkt avvänja mig från nässprayen som jag tror jag blivit beroende av för jag blir verkligen täppt varje jävla kväll -urk- men det gick inte så bra så jag tog iaf. Sen för det andra hade jag så sjukt ont i höfterna att jag verkligen inte kunde ligga på något bra sätt alls trots att jag letat fram en massa extra kuddar att bulla upp med lite här och där.. och sist men inte minst så var det så jävla varmt i sovrummet att jag höll på att svettas ihjäl fast att jag inte hade täcke och fönstret var öppet!!! Ska det vara såhär i 17 veckor till så kommer jag nog döööö, seriöst alltså.
Ska iaf till apoteket sen och se ifall de har något annat mot nästäppa så jag slipper ta den där jävla nässprayen som är min räddning varje natt, sen ska jag till min barnmorska och fråga om de har något band som jag kan sätta på höfterna som kanske kan hjälpa lite granna iaf för såhär kan jag inte ha det.

Ska försöka sova sen när Devin sover sin middagslur iaf, men får väl se hur det går med de här jävla höfterna. Någon som vill byta??

//S

Kommentarer:
Postat av: Hanna

vet verkligen hur det med höfterna känns!! v 10 började mitt och vid v26 hade jag kryckor fram till graviditeten var över.. det blir verkligen inte bättre.. bandet är bra, så skaffa det..o bär för allt i världen inte Devin! det blir tuusen ggr värre så fort man tar något tungt. Sjukgymnast o läkare till och med varnade mig för att bli gravid igen innan Algot rör sig obehindrat utan att behöva bäras, just för att det är sån påfrestning för kroppen med foglossning. Jag var som en zombie sista veckorna för det gjorde så ont... testa halvsitta med kuddar bakom ryggen.. det funkade ofta för mig, så att höfterna inte belastas olika.

Postat av: Virre

Jag byter med nöje, mot nått! :P Jag hade så från första början med William, så jag vet precis hur du har de. Men jag kunde verkligen inte röra mej.. Jag kunde inte gå så mycket som 3 meter isträck utan att jag var tvungen att stanna pga smärtorna i höfterna..=) Men det ju så fruktansvärt mysigt att vara gravid, så jag vill gärna byta..:P

2008-12-10 @ 11:10:54
Postat av: Carro

Jag har tagit nässpray sen jag var i v.18 tror jag! Helt sjukt! Gravidtäppa är det väl, o jag klarar mig inte utan mitt nässpray! Du kan väl få ett sånt bälte mot foglossning av sjukgymnasten. Det fick jag o det hjälper en del faktiskt! Kram

2008-12-10 @ 12:06:43
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: emma

Finns såna foglossningsbälte, om du vill kan jag försöka leta upp mitt och skicka till dig så slipper du köpa ett för 400 kr! Sjukt bra är dem i alla fall!

2008-12-10 @ 12:24:10
URL: http://psychobilly.bloggsida.se/
Postat av: Marie

fy va jobbigt gumman. hoppas verkligen de blir bättre. de finns en nässpray med saltlösning istället som är skonsamare mot näsan och slemmhinnorna som finns på apoteket typ renässans tror ajg den heter

2008-12-10 @ 12:29:43
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: emma

Ska gensat börja leta. Var ju ett tag sen det användes, men vet att det ska ligga här nånstanns! Tar gärna tillbaka det sen när jag blir gravid igen...men det lär ju dröja några månader till!

2008-12-10 @ 12:38:33
URL: http://psychobilly.bloggsida.se/
Postat av: Renate

Använda inte nässpray mer än tio dagar, det kan sluta med en konstant nästäpa som måste opereras O_o

Foglossningen är förjävlig, fick tidigt med båda grabbarna och bältet kunde jag inte använde fär det skavde...inte konstigt man gick upp så mycket egentligen när man fick sitta still hela tiden nästan.

2008-12-10 @ 13:02:17
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits