Karlstad

Idag blev det en spontan tripp till Karlstad eftersom att Devin häromdagen fick en försenad födelsedagspresent utav Hardin som bestod av ett presentkort på 400 kronor på Åhlens. -tack tack- Så vi gick omkring där ett tag och Devin hittade en keyboard som han köpte + ett par byxor och en body. Okej, det kanske var mest vi som valde.. men iaf ;) Han verkade nöjd iaf och har lekt en massa med den keyboarden sen vi kom hem.

Blev en tripp hem till min mamma och pappa också för att lämna lite av det som jag beställt till min bror i julklapp eftersom mamma sambeställde med mig. Där blev vi kvar och Devin busade som en dåre med sin morfar -hihi- Vi fick mat där och sådär men sen fick vi ge oss och dra hemåt eftersom klockan närmade sig halvåtta och Devin vanligtvis somnar sju. Gick bra ändå, han somnade som en stock efter en portion gröt här.

Nu ska vi se på film. Kommer väl en uppdatering om hur den var senare :)

//S

Kommentarer:
Postat av: Virre

Men vad ska jag göra då? Ungen vägrar äta något annat.. Jag måste ju ge honom mat på nätterna eftersom han fortfarande vill ha de. Jag har mjölkfri fullkornsvälling här hemma men han vägrar. Då får han ersättning helt enkelt. Han är nöjd! Det är det som är huvusaken!

2008-12-05 @ 20:43:55
Postat av: Becca

Haha här väljer jag inga saker som låter själv. Gaaah man blir ju tokig :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits