Pregnant Man

Okej, kollade nyss på pregnant man som gick på kanal 5 och jag fattar verkligen inte vad det är för fel på folk som blir så upprörda över det hela? Det är ju inte direkt nytt att homosexuella kan få barn tillsammans.. detta är ju ungefär samma sak fast att "hon" nu valt att se mer ut som en man. Orka lägga ner så mycket energi på att skriva elaka saker till andra. Nej, jag fattar inte vad det är för fel på folk. Tycker iaf det var strongt av den här lilla familjen att gå ut med det så öppet i media och allting! En underbart söt dotter fick de också, grattis!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

kolalde ppå de jag med. jag de är helt otroligt vad folk ska ha åsikter och principer om precis allt. patetiska människor de gjord emig sååå himla arg. ja oerhört stark familj!!

Postat av: Amy

Ja eller hur. Det är ju inget konstigt. Det är ju en tjej som alla andra fast hon ser ut som kille :P

2008-12-18 @ 08:52:55
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Renate

Jag skulle aldrig ha gjort det då jag tror att barnet kan bli enormt retat när detta kommit ut men jag klandrar absolut inte detta par...värre är det med paret som döpte sin son till Adolf Hitler - de känner sig kränkta för att han inte får sitt namn på födelsedagstårtan...då kan man börja tänka lite tycker jag =/

2008-12-18 @ 20:37:56
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: sara

jag har inte sätt det men läst om det lite. men jag tycker det är fel, folk får gärna byta kön vara homosexuella osv. MEN tjejer föder barn inte killar. vill hon/han ha barn borde hon inte bytt kön, för då anser jag att man väljer bort den möjligheten

2008-12-20 @ 22:36:43
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits