Snöbus och ridning

När Devin vaknat imorse och vi (jag och han) gjort oss iordning och ätit frukost drog vi hem till min mamma och pappa för att David skulle få sova här hemma. Där gick vi ut och pulsade i snön på gården, men sen gick vi på cykelbanan istället för det var ju upp till knäna för Devin att pulsa i annars, lite jobbigt. Gud vad han knallade på, han gick skitlångt för att vara så liten verkligen. Han är jätteduktig på att gå trots att han har stor overall och lite förstora skor.
När vi kom in så busade han med morfar för fullt och en stor pilatesboll som är lika hög som han själv. Skitkul tydligen för vad han skrattade. Dumma mig som glömde kameran hemma alltså >_<
Min mamma drog till stallet så vi åkte efter så att Devin fick rida lite innan vi skulle hemåt igen för hans middagslur. Kan lova att han somnade snabbt sen när jag satte honom i bilen!! 2 sekunder MAX! Iaf tyckte han det var skitkul att rida och skrattade hela vägen nästan och klappade fint på hästen. Han kommer nog bli en liten ryttare ;)

Devin märkte inte ens att jag bar in honom och tog av honom alla kläder, snacka om trött!!! Så det ska vara, då har man busat och haft skoj -hihi-

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

härligt att få pulsa omkring i snön som äntligen ahr kommit:D

Postat av: malin

Skönt att han inte vaknar.

2008-12-13 @ 13:27:11
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Virre

Mysigt med snö.=) Här nere lägger det dej aldrig, utan förvinner till slask hela tiden.

2008-12-13 @ 13:35:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits