Wasser Maxx

Nu har vi hunnit prova vår julklapp som vi fick av min mamma och pappa. En Wasser Maxx Deluxe och jävlar vad gott det blev eftersom man kan reglera själv hur mycket bubbel man vill ha i vattnet -yum- Nu är det slut på att köpa Loka iaf!
Idag köpte vi även till ett smakextrakt som var jordgubb/lemon och det smakar ju som om man skulle köpt någon dricka i affären ungefär.
Hade inte önskat mig en sån här, men det var ju en skitbra julklapp eftersom vi dricker ganska mycket bubbelvatten.
TACK!

//S

Kommentarer:
Postat av: Bajsdagboken

HEJ!!



JAG HAR GJORT EN BILDSERIE I TRE STEG DÄR JAG VISAR HUR JAG FOTOGRAFERAR TILL BLOGGEN. KIKA GÄRNA IN :)



www.vardagsbajs.blogg.se

2008-12-26 @ 16:53:44
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

men va gott de måste jag smaka på nästan gång jag kommer till er:)

2008-12-26 @ 18:40:25
Postat av: sara

precis samma smm våran, drack med ikväll. gott.

2008-12-26 @ 22:22:45
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits