Ännu varmare

Idag var det verkligen ännu varmare ute -puh- Men vi tog oss ut iaf och gick på stan lite och käkade mat på Max -mums- Sen orkade vi verkligen inte vara där mer för det var sjukt, äckligt kvavt och varmt mellan byggnaderna och allt folk som sprang omkring. Tokar!! Borde ligga på stranden ju, eller vara inne.. hehe. Jag och Becca hann dock in på Bluefox innan vi tog pendeln hit igen och köpte tröjor och strumpor till våra söner =) Har bilder på det som kommer upp imorn när jag kommer hem.
Skulle träffa Pontus idag också, men det blev tyvärr inte av för de skulle på poolparty och det blev inte riktigt som han tänkt sig. Men vi ses ju snart ändå hoppas jag!! Devins farbror ju.

Devin och William har jagat varandra här i lägenheten och på balkongen. Lekt tittut har de gjort med varandra också och det lyckades jag faktiskt få med på film, sååå söta!! Kommer nog också upp imorn på bloggen om jag orkar lägga ut den då. -hihi-

Nu är de utslagna hjältar här i varsin säng. Sötnosarna.

Imorn bär det av hemåt igen då, lite tråkigt faktiskt för jag har haft det så kul här nu. Men jag saknar verkligen David en hel massa. Det gör nog Devin också för han går och säger "pappa" lite då och då, sen blev han skitglad när han fick prata med pappa i telefonen förut.

Nu ska vi slappa lite här innan läggdags.

//S


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits