Besök

Min mamma och pappa var nyss här på besök. De hade med sig lite glass som vi åt och pratade lite.
De tyckte det var en väldans fart på Devin nu alltså, han for som en raket här över golven och gick minst 10 varv runt bordet bara för att visa dem att han kunde. -haha- Såg verkligen ut som han ville visa dem allt han lärt sig och gjorde alla sina "trick" på en gång. Tog lära-gå-vagnen på en promenad också för att visa att han kunde hämta den själv och gå med =) De trodde inte heller det var långt kvar nu tills han kommer gå själv, men den som lever får se.

Jag har börjat klistra in alla bilder i ett album nu och det har gått åt typ 1 limtub, 1 rulle med dubbelhäftande tejp och 3 rullar med "rull-lim" hittills och jag är bara på början av bilderna från februari. David skulle köpa alla rullar med rull-lim som de hade på coop sen för det kommer garanterat att gå åt -fniss- Blir iaf fint, och albumen som jag beställde är jättefina.

//S

Kommentarer:
Postat av: Hanna

hihi, duktig han är! roligt om han går snart ju..kanske blir vid 9 mån precis som sin mamma.

Algot är fortfarande rädd för sin lära-gå-vagn =).. han går hellre med leksakslådan (på hjul) framför sig :D

2008-07-20 @ 19:00:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits