Duktig kille



Idag ställde sig Devin upp själv vid bordet fast att vi tagit bort skivan under det just för att han INTE skulle kunna ställa sig upp där något mer. Tji fick vi, han kan allt om han vill!!
Han klättrar verkligen på ALLT nu förtiden och är överallt också för den delen. Det är inte stillasittandes i många sekunder här hemma längre vill jag lova. Full rulle =) Idag ställde han sig dessutom själv vid sin gåvagn och började gå med den -haha- Den stod dock ganska nära väggen så han kom inte så långt, men när jag vände på den så fick han en välldans fart med den. Han är så duktig ♥
Tror inte det kommer dröja så himla länge till innan han går, men det får vi se. Jag gick ju när jag var 9 månader, jag tippar på att Devin går när han är ca 10 månader. Fast helst så får han gärna skippa det ett litet tag till ;)

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

Alice har ju gått längs möbler ett tag, inte går hon ännu :P Jag trodde han rdan gjorde det :)

2008-07-08 @ 20:25:03
Postat av: sara

duktigt =) vilka fina soffkuddar ni har!



Vad svarade dom på 118 100 då?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits