Färg i håret?

Jag börjar få lite ångest eller snarare identitetskris (igen) eller något liknande. Jag ska ju färga eller slinga håret snart hos frisören och jag var helt inställd på att göra det ljusare, typ blonda slingor. Men nu är jag inte lika säker på att jag vill det längre. Jag vill göra mitt hår svart och rött, men då känns det som man är barnslig? Eller? Typ alla som kallas för emo skulle säkert kunna ha något liknande.. jag är inte emo tror jag. Haha.
Jag vill se ut som jag gjorde förut då jag hade mina svarta kläder och nitar och allt vad det innebär, men kan man ha det nu som mamma!? Eller är jag barnslig då? Känns som man måste vara så vuxen nu liksom, men man behöver väl inte se ut som det? Fast vem säger att man inte kan se vuxen ut fast man har sån stil?
Jag har beslutsångest iaf. Behöver hjälp ^^
Vill komma i mina kläder igen också, men det lär ju inte ske detta urhundrade -suck-

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

tror inte du skall färga ljust i alla fall, känns inte som du. men färga inte svart. mörkt brunt är fint. jätte mörk brun. det tycker jag.

själv vill jag göra lila slingor ;-)

vi kan vara lite emo ihop.. saknar med mitt "gammla jag"

Postat av: Veronica

Vi får börja gå lååånga promenader varje dag då :D

2008-07-20 @ 00:43:20
URL: http://flickan1985.blogg.se/
Postat av: andrea

man får se ut precis hur man vill tycker jag :)

2008-07-20 @ 07:16:39
Postat av: marie

tyckte inte jag är barnsligt det är ju snyggt. men inte ljust då är finare i mörkt

2008-07-20 @ 20:21:01
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits