Fy

Fy för att gå upp tidigt på morgonen alltså, jag är verkligen ingen morgonmänniska. Imorse stod Devin och hoppa i spjälsängen redan vid halv sex på morgonen -suck- Försökte ignorera honom men då började han prassla och banka med våtservetterna igen. La honom ner och gav honom nappen men han studsa upp som en jojo. Jag gjorde om samma sak några gånger ocht illslut somnade han igen.. i en HEL kvart. Var ju bara att gå upp sen det -gäsp- Jag vill ju soooova. Hade gärna sovit minst tre timmar till faktiskt. Fattar inte hur de kan vara så pigga på morgonen!?

Jaja, det är så det är.

//S

Kommentarer:
Postat av: Hanna

usch ja, jag skulle oxå vilja sova en stund till! Men Algot somnar tidigt på kvällen nu och alltså tyvärr vaknar tidigt på morgon oxå. puh!



jo han sover på dagen, fast kanske inte så jättemycket. Antingen en längre tupplur efter lunch eller två små typ vid 9-10 och 13-14

2008-07-17 @ 07:52:53
Postat av: malin

När Alice gör så, lägger jah bara henne i våran säng, sen somnar hon.

2008-07-17 @ 09:26:35
Postat av: andrea

en fördel jag har när det blir dags. jag har inga problem att gå upp på morronen. phew! :D

2008-07-17 @ 13:41:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits