Jaha

Hmm vad blir det idag då? Verkar inte vara lika fint väder idag som de andra dagarna denna veckan.. men det kanske bara är skönt.
Mina grabbar ligger och sover nu båda två. Så söta så =) David skulle bara lägga Devin men somnade han också. Sötnosarna.
Jag sov på soffan inatt för Devin bökade så i sängen så jag fick ingen ro, men sen sov jag som en stock minsann. Hatar att jag är så himla lättväckt. Minsta lilla och jag blir typ klarvaken. Han bökade så i sin säng alltså, han sover inte i våran. Men jag kunde ändå inte somna för det lät ju en massa. Han brukar ibland krypa runt runt tills han hittar en skön sovställning i sömnen, ungefär som en hund haha.

Nej nu ska man nog ta sig lite frukost, magen kurrar.

//S


Kommentarer:
Postat av: Nina

Kanske dax för eget rum? Vi sover alla tre mycket bättre nu. Eller jag å Jordan i alla fall. Maken säger han inte kan sova för mina snarkningar =PPP

http://snostjarna.blogspot.com

2008-07-30 @ 10:39:57
Postat av: Becca

Haha det där känner man igen, William vaknar alltid på andra sidan i sin säng :D

2008-07-30 @ 13:21:52
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88
Postat av: Amy

Hehe.. Känner igen det där. Jag flyttade Oliwer till eget rum. MYCKET bättre för oss alla tre. Blev väl helt ok väder idag iaf!

2008-07-30 @ 13:32:38
Postat av: marie

lätt väckt jag med. inte som tony som inte vaknar av nått. som föregående kanske dax att han får sova isitt rum

2008-07-30 @ 15:49:38
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits